$p!d€r
Legacy Member
yo
ik heb hier een ADSL abonnement van Scarlet met daaraan een router, D-link 604. Aan die router hangen 2pc's.
het probleem is dat ik om de zoveel tijd(varieert constant, soms om het uur soms iedere 5min) connectieproblemen krijgen en soms heb ik voor 5min geen connectie...
Aan wat zou dit kunnen liggen?
Is dit normaal(hoogstwaarschijnlijk niet
)?
Ik heb ook opgemerkt dat de router heel warm wordt... kan dit er ook iets mee te maken hebben?
of ligt het bij Scarlet zelf?
plz
ik heb hier een ADSL abonnement van Scarlet met daaraan een router, D-link 604. Aan die router hangen 2pc's.
het probleem is dat ik om de zoveel tijd(varieert constant, soms om het uur soms iedere 5min) connectieproblemen krijgen en soms heb ik voor 5min geen connectie...
Aan wat zou dit kunnen liggen?
Is dit normaal(hoogstwaarschijnlijk niet
)?Ik heb ook opgemerkt dat de router heel warm wordt... kan dit er ook iets mee te maken hebben?
of ligt het bij Scarlet zelf?
plz