magaries
Legacy Member
Ok dus,
ongeveer een uurtje geleden sprong mijn pc uit, maar de knop bleef branden.
Na 15 min besloot ik hem weer op te starten, de knop brand ik krijg 1 scherm op mijn monitor en dat is het, soms licht het toetsenbord ook op, ik heb alle extra kabels (keyboard, muis, etc.) al eens proberen uittrekken, heb op sommige interne delen als eens heraangesloten. Maar niets werkt, enig idee wat dit kan zijn of hoe ik dit moet oplossen?
Grtz,
ongeveer een uurtje geleden sprong mijn pc uit, maar de knop bleef branden.
Na 15 min besloot ik hem weer op te starten, de knop brand ik krijg 1 scherm op mijn monitor en dat is het, soms licht het toetsenbord ook op, ik heb alle extra kabels (keyboard, muis, etc.) al eens proberen uittrekken, heb op sommige interne delen als eens heraangesloten. Maar niets werkt, enig idee wat dit kan zijn of hoe ik dit moet oplossen?
Grtz,