Starrk
Legacy Member
Heren,
Ik heb gemerkt dat op mijn kot de coaxkabel die van de netwerkverdeler naar de modem loopt gewoon op de grond lag, ipv. mooi in zijn connector op de modem te zitten. Geen wonder dat we geen internet hadden.
Als ik de kabel er voorzichtig in duw dan heb ik geen verbinding, m.i. maakt de koperen kern geen contact meer.
Kan ik in de handel een nieuwe coaxkabel vinden en deze zelf hermonteren, of heb ik hiervoor een Telenet technicus nodig? Ik weet dat ze deze in de Brico verkopen, maar dat zijn er van ettelijke meters. Ik zou eentje nodig hebben van max. 1meter.
Thx.
Ik heb gemerkt dat op mijn kot de coaxkabel die van de netwerkverdeler naar de modem loopt gewoon op de grond lag, ipv. mooi in zijn connector op de modem te zitten. Geen wonder dat we geen internet hadden.
Als ik de kabel er voorzichtig in duw dan heb ik geen verbinding, m.i. maakt de koperen kern geen contact meer.
Kan ik in de handel een nieuwe coaxkabel vinden en deze zelf hermonteren, of heb ik hiervoor een Telenet technicus nodig? Ik weet dat ze deze in de Brico verkopen, maar dat zijn er van ettelijke meters. Ik zou eentje nodig hebben van max. 1meter.
Thx.