livegamer
Legacy Member
ik heb een tijdje geleden een 9800 pro gekocht 2dehands die overclocked is.
maar nu is het probleem dat ik precies artifacts krijg,
bv als mijn pc opstart is het winxp logo in blokskes en in games komen er witte puntjes.
hoe kan ik dit oplossen?ligt dit aan de drivers misschien of moet ik hem weer op normal speeds zetten en hoe?
danku.
maar nu is het probleem dat ik precies artifacts krijg,
bv als mijn pc opstart is het winxp logo in blokskes en in games komen er witte puntjes.
hoe kan ik dit oplossen?ligt dit aan de drivers misschien of moet ik hem weer op normal speeds zetten en hoe?
danku.

