dentony
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik heb vorige week mijn cintiq 21ux (de oude grijze versie) terug op mijn kot gezet. Nu had ik deze vorige week niet nodig en had die gewoon op mijn 2de bureau gezet. Nu wilde ik hem vandaag aansluiten en wat blijkt er zit een soort van rode filter op
Kdenk dat er tijdens het vervoer van thuis naar mijn kot een chipke of iets dergelijks stuk gegaan is waardoor de overgang van mijn pc naar het wacom scherp niet helemaal correct meer werkt qua kleur.
Als ik de kabel voor de wacom te verbinden met mijn pc uittrek, kreeg ik vroeger altijd de melding: no sync, go to sleep in het grijs, dit is nu ook nog steeds grijs dus vandaar dat ik denk dat het tussen de connectie ligt met de pc.
Ik wilde ene screenshot nemen om het probleem aan te tonen maar hij neemt de screenshot goed (zonder de rode filter dus).
Ter vervanging deze foto: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Iemand die weet wat dit specifiek zou kunnen zijn? En iemand ervaring met reparaties van wacom producten en wat die daar voor aanrekenen?
Alvast bedankt
Ik heb vorige week mijn cintiq 21ux (de oude grijze versie) terug op mijn kot gezet. Nu had ik deze vorige week niet nodig en had die gewoon op mijn 2de bureau gezet. Nu wilde ik hem vandaag aansluiten en wat blijkt er zit een soort van rode filter op
Kdenk dat er tijdens het vervoer van thuis naar mijn kot een chipke of iets dergelijks stuk gegaan is waardoor de overgang van mijn pc naar het wacom scherp niet helemaal correct meer werkt qua kleur.Als ik de kabel voor de wacom te verbinden met mijn pc uittrek, kreeg ik vroeger altijd de melding: no sync, go to sleep in het grijs, dit is nu ook nog steeds grijs dus vandaar dat ik denk dat het tussen de connectie ligt met de pc.
Ik wilde ene screenshot nemen om het probleem aan te tonen maar hij neemt de screenshot goed (zonder de rode filter dus).
Ter vervanging deze foto: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Iemand die weet wat dit specifiek zou kunnen zijn? En iemand ervaring met reparaties van wacom producten en wat die daar voor aanrekenen?
Alvast bedankt
