Yasutoko
Legacy Member
Hey hey,
Wel mn probleem is ..
Telkens ik mn cd-rom open, en ik wil mn cd er uit nemen, en ik raak de cd-drive maar ff aan ( aan de bovenkant dus mijlenver van de knop ), dat die ineens sluit..
Automatisch..
Dit is een zeer irriterend probleem ..
Ik moet die dan altijd tegenhouden voor volledig te sluiten wat het nog erger zou maken voor mn cd-drive
ad:
Wat kan dit zijn, en wat kan'k dr aan doen?
Wel mn probleem is ..
Telkens ik mn cd-rom open, en ik wil mn cd er uit nemen, en ik raak de cd-drive maar ff aan ( aan de bovenkant dus mijlenver van de knop ), dat die ineens sluit..
Automatisch..
Dit is een zeer irriterend probleem ..
Ik moet die dan altijd tegenhouden voor volledig te sluiten wat het nog erger zou maken voor mn cd-drive
ad:Wat kan dit zijn, en wat kan'k dr aan doen?
.. Het is net een clean installatie van XP dat er op staat