Archief - case move prob thingie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Raukaris

Legacy Member
ok het zit zo,

ik heb een nieuwe case gekocht en verhuisde de spullen naar mijn nieuwe case van mijn oude case.

alles gaat goed ik start op geen probleem welcome to windows bla bla


en wat zie ik... mijnen achtergrond maar geen icoontjes buiten 1tje dat daar normaal niet staat (mp3 file) ook geen startbalk niks buiten dat 1 icoontje en achtergrond

ik start opnieuw nu gaat mijn geluid en merk iik dat ik het mp3'ke kan afspelen met windows media player enzovooort

nu is dat icoontje ondertussen ook al verdwenen :'(

weete r iemand hoe ik dit oplos want met alleen een achtergrond ben ik niet veel....(zit nu op mijne pa zijn pc)

Thingie

Legacy Member
Probeer eens in te loggen als een andere gebruiker (liefst administrator). Dit kan je ook via Ctrl-Alt-Del. Geen effect? Opnieuw installeren zou ik zo zeggen.

Raukaris

Legacy Member
ctrl alt del heeft geen effect

met alles herinstalleren bedoel je de hardware neem ik aan en ni windows ofzo

Thingie

Legacy Member
IK bedoel wel degelijk Winows. Hardware alleen zal niet voldoende zijn.Ik installeer mijn pc elk zes maanden opnieuw

SaVaGe650

Legacy Member
als ge ook geen startbalk ziet, dan zit ge waarschijnlijk op uwen extended desktop. Controleer of ge uw monitor wel aan de juiste aansluiting hebt aangesloten... dus op monitor 1 en niet op monitor 2 op uw videokaart.

vinteg

Legacy Member
SaVaGe650 zei:
als ge ook geen startbalk ziet, dan zit ge waarschijnlijk op uwen extended desktop. Controleer of ge uw monitor wel aan de juiste aansluiting hebt aangesloten... dus op monitor 1 en niet op monitor 2 op uw videokaart.
kan niet want als ge die op de tweede monitor aansluiting zou steken had em nooit geen beeld gegeven. om op monitor 2 uitgang beeld te hebben moet eerst monitor 1 uitgang in gebruik zijn
1 monitor
_________
ofwel 1Xdvi scherm(dus niet met verloopstuk)
ofwel 1XD-sub(analoog scherm)

2 monitoren
____________
de 2 aansluitingen tegelijk desnoods met verloopstuk van DVI naar D-sub

btw, druk is in ctrl+alt+del dan bestand=>nieuwe taak uitvoeren=>explorer.exe
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan