HalaMadrid
Legacy Member
Ik zelf heb aparte boksen, niet ingebouwd.
Maar mijn neef heeft een probleempje, nadat ze hun pc binnengedaan hebben werken de boksen in hun scherm niet meer.
Aan wat kan dat allemaal liggen, moeten ze iets aansluiten van kabeltjes,
Zeg maar alles wat in jullie op komt! Zodat ik hem kan helpen.
Grs Sam
Maar mijn neef heeft een probleempje, nadat ze hun pc binnengedaan hebben werken de boksen in hun scherm niet meer.
Aan wat kan dat allemaal liggen, moeten ze iets aansluiten van kabeltjes,
Zeg maar alles wat in jullie op komt! Zodat ik hem kan helpen.
Grs Sam