Jere
Legacy Member
Hey,
Ik had ff een vraagje.
Ik heb dus een oude PC terug en nu zet ik die op, en het wordt een zwart scherm en een wit underscore'tje dat pinkt, om de X aantal seconden (0,5 seconden ofzo)
Mijn vraag is dus, als ik in de BIOS ga, door op F10 te drukken, dan zou ik normaal ergens iets moeten vinden waar hij normaal opstart, want mijn broer heeft er al een programma op gezet, W XP denk ik, maar hij wil mij dus niet helpen, hij zegt gewoon dat ik iets moet doen in de BIOS...
Iemand enig idee?
Bedankt!
Iemand een idee?
Ik had ff een vraagje.
Ik heb dus een oude PC terug en nu zet ik die op, en het wordt een zwart scherm en een wit underscore'tje dat pinkt, om de X aantal seconden (0,5 seconden ofzo)
Mijn vraag is dus, als ik in de BIOS ga, door op F10 te drukken, dan zou ik normaal ergens iets moeten vinden waar hij normaal opstart, want mijn broer heeft er al een programma op gezet, W XP denk ik, maar hij wil mij dus niet helpen, hij zegt gewoon dat ik iets moet doen in de BIOS...
Iemand enig idee?
Bedankt!
Iemand een idee?