slijpschijf
Legacy Member
Ik heb msi 6800LE, en ik probeer met de laatste rivatuner de pipelines te activeren, maar dit wil niet lukken, kan het zijn doordat het bios dat verhindert?
Ik stel alles goed in, dus op 16 pipelines, rivatuner laat mij rebooten, en dan staat er terug 8*1
iemand raad? of doe ik iets verkeerd??
Ik stel alles goed in, dus op 16 pipelines, rivatuner laat mij rebooten, en dan staat er terug 8*1
iemand raad? of doe ik iets verkeerd??
). En meer is dat niet . En btw veel geluk met de msi6800Le , ik heb er 2gehad ( alle2 rev1 tjes met fx koeler) en mijn 3de Le wordt nu dan maar eens een leadtek rev2/3.
, en hem heeft zeker 16 pipes, of ben ik nog ergens iets vergeten??
. Moest niemand het tegen dinsdag weten zal ik dan wel een antwoord geven. Maar ga anders even een kijkje nemen op tweakers.net

, altijd andere, dus ben ik verschillende versies aan het testen...

ad: , ik kan dat bios ook niet aanpassen naar 1.4 volt, iemand gedacht hoe ik dat wel zou kunnen??
, maar daarna mancheerde hij wel zoals het moest...