Greyco
Legacy Member
Ik weet niet of ik bij hardware of software moet zijn maar soit:
Gisterenavond heeft men pa de elektriciteit afgezet zonder mij te waarschuwen. Beide computers stonden op.
Elektriciteit terug op => beide computers starten op.
MAAR: Bij 1 pc wilt het scherm niet aanslaan (is nog gloednieuw scherm) dit heb ik ondertss kunnen oplossen.
De andere pc start wel op, maar 5sec nadat het bureaublad verschijnt reboot hij terug..
Ik probeer in veilige modus, maar dan werkt men toetsenbord opeens niet en kan ik het niet selecteren met de pijltjes.
Ik probeer op te starten met windows cd => druk op een toets => toetsenbord werkt weer niet
Nochtans ligt het niet aan het toetsenbord denk ik.
Wat kan ik nu heb beste doen? Ik zou het liefst de gegevens op men harde schijf bewaren omdat er toch belangrijke dingen opstaan voor men pa zen zaak..
Thx in advance - Greyco -
Gisterenavond heeft men pa de elektriciteit afgezet zonder mij te waarschuwen. Beide computers stonden op.
Elektriciteit terug op => beide computers starten op.
MAAR: Bij 1 pc wilt het scherm niet aanslaan (is nog gloednieuw scherm) dit heb ik ondertss kunnen oplossen.
De andere pc start wel op, maar 5sec nadat het bureaublad verschijnt reboot hij terug..
Ik probeer in veilige modus, maar dan werkt men toetsenbord opeens niet en kan ik het niet selecteren met de pijltjes.
Ik probeer op te starten met windows cd => druk op een toets => toetsenbord werkt weer niet
Nochtans ligt het niet aan het toetsenbord denk ik.
Wat kan ik nu heb beste doen? Ik zou het liefst de gegevens op men harde schijf bewaren omdat er toch belangrijke dingen opstaan voor men pa zen zaak..
Thx in advance - Greyco -