Bolteh
Legacy Member
men pc doet sinds gisteren weer raar (juist hetzelfde zoals een goed jaar geleden) pc loopt vast en het scherm blijft maar kan niks doen -> vorige keer was dit door stof op de grafische kaart -> stof slechte geleider.. heb die toen gekuist met een zacht wollig doekje en oorstokjes, dit hielp dus voor een jaar.. maar sinds gisteren gebeurt dit weer, heb weer alles eens uitgekust maar het blijft gebeuren (soms zelf gwoon alles uitvalle (ook scherm weg) maar pc blijft wel nog draaien -> geen reboot.. alleen msg "sync our of range")
nu, wat is de beste manier om uw pc uit te kuisen?
nu, wat is de beste manier om uw pc uit te kuisen?