Racemaniac
Legacy Member
yow, we hebben hier een pc'ke voor m'n zus gekocht, da ding heeft als muis en keyboard de benQ joyboard 805, we hebben met die dingen de setup geinstalleerd, enkel plots werkt die muis ni meer, batterijen en zo zijn nog goed, doet gewoon nix meer 
al op andere pc aangesloten, identiek probleem..... kan da al zo snel (na een uurke) kapot zijn, of zien wij iets over't hoofd? er zijn geen connect knopkes op die muis, dus da gaat ook al ni (op reciever ook ni, op keybord wel, maar haalt nix uit)

al op andere pc aangesloten, identiek probleem..... kan da al zo snel (na een uurke) kapot zijn, of zien wij iets over't hoofd? er zijn geen connect knopkes op die muis, dus da gaat ook al ni (op reciever ook ni, op keybord wel, maar haalt nix uit)