krikke den 1ste
Legacy Member
Ik heb een Benq 937s gekocht, en het toestel werkt prima! Er zit echter een knop op om automatisch contrast/helderheid aan te passen ( i-knop ) maar als ik deze probeer te gebruiken gebeurt er niets... Zijn er ander Benq gebruikers die een tip kunnen geven. Ik start de exe op de bijgeleverde cdrom, zoals in de doc aangegeven, maar er gebeurd niets... 
