Archief - benchmark cheats?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AccuCore

Legacy Member
mja ik ben met men kleine broertje een beetje aan het benchmarken geslagen en we proberen met onze 2 systemen zo hoog mogelijk te geraken!
nu heeft die kleine het wel gevonden he!
als hij benchmarkt zet hij ALLES op zen pc af! tot den explorer zelf!
hij benchmarkt dus met een goei 8 lopende processen! natuurlijk haalt hij hier hogere scores door!
nu is men vraagje...is da cheaten? :p
ik haal wel altijd hogere scores dan hem ze(heb net ietsje zwaarder systemm :p ne kilo of 10 zwaarder zelfs :p )...das probleem ni maar ik wil ni da em zen scores ergens post en als cheater bestempeld word he :s

gegroet

***ARF***

Legacy Member
da is ni cheaten
u pc gebruikt gewoon minder recources
dus is er meer beschikbaar voor de benchmark

Howitzer

Legacy Member
Hoe kan je benchmarken als je explorer afgesloten is??
Dan draait er niets meer? :s

blind_ripper

Legacy Member
leer tweaks jong (tweaks zijn geen cheats)
cheat explorer killen :rofl:

cool_boy_ke

Legacy Member
Het handigste is om alles op te schrijven wat weg gaat en dit dan in een VBscriptje te gooien ofzo (ben ik van plan :p).
Wilt iemand helpen een mega grote lijst te maken met 'de te afsluiten processen' ?

AccuCore

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Het handigste is om alles op te schrijven wat weg gaat en dit dan in een VBscriptje te gooien ofzo (ben ik van plan :p).
Wilt iemand helpen een mega grote lijst te maken met 'de te afsluiten processen' ?
daar was ik dus ook aan aant denken maar ik wist ni da er nog mensen interesse in hadden en dan krijgde zo van die LEUKE reacties zoals die van kuan yin!
deze thread is ni nutteloos omda zo ander mensen ook iets bijleren!°
uw post is gewoon verspilling van bandbreedte!

°: het afsluiten van explorer om te benchen doe je zo howitzer:
open je benchproggie(vb 3Dmark) dan open je task manager(taakbeheer)
je sluit dan explorer af! dan sluit je ook task manager(dit verbruikt ook resourses) je benchmarkt! dan druk je ctrl+alt+delete en je neemt bovenaan BESTAND ==> nieuwe taak(uitvoeren) ==> hier type je gewoon EXPLORER en drukt enter! nu start je explorer terug op en kan je voort werken op je pc! ook kan dit handig zijn als je pc echt brak loopt en je wil nog niet uw pc reboten dan kan je ff uw explorer terug opstarten op deze manier!

cool_boy_ke

Legacy Member
OK, ik ga een nieuwe thread starten zodra ik de code heb gevonden voor vanal af te sluiten. Daar posten jullie dan allemaal de processen (explorer.exe ,avgc.exe,...) in een mooi lijstje en dan update ik de code af en toe, ok laten we het zo doen dan ?

Mensen mogen me PMen indien ze een goede code hebbe die makelijk vele processen afsluit.

Massman

Legacy Member
al die processen kan je ook op inet vinden, ik denk niet dat iedereen de tweaks die hij zelfs opgezocht heeft zomaar zal prijsgeven.

Ik alvast niet ;)

Witte

Legacy Member
dawN_- zei:
zit ni zo te lachen ... iedereen moet leren ;)
2nd that

Je zou zelf een scriptje kunnen schrijven, maar nog gemakkelijker is het gewoon downloaden van internet :) Een benchschijf maken is ook altijd handig.

Ironpole

Legacy Member
Ik sluit ook eerst alles af, MSN, virusscanner, IE enz... Vreet resources.
Vooral bij SuperPi scheelt dat toch wel wat.

Davion

Legacy Member
Allez, weer enkele zever posts deleted, als er niets nuttig uitkomt laat het dan zitten waar het zit.

Big 2ND @ dawN_-

Cranox

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
OK, ik ga een nieuwe thread starten zodra ik de code heb gevonden voor vanal af te sluiten. Daar posten jullie dan allemaal de processen (explorer.exe ,avgc.exe,...) in een mooi lijstje en dan update ik de code af en toe, ok laten we het zo doen dan ?

Mensen mogen me PMen indien ze een goede code hebbe die makelijk vele processen afsluit.
Gewoon een bench.reg filke maken is al genoeg hoor , niets programeren ofzo .
Deze worden na een dubbelklik uitgevoerd in het register.

Doe dit niet op uw gewoon 24/7 systeem want ge zet enorm veel services uit ;)

schneider

Legacy Member
is er zo geen programmake dat alle services en onnodige processen afzet tot na een reboot? of iets lijkt in diene aard?

halovision

Legacy Member
cheaten ? ik noem het slim zijn

ja, via msconfig schneider

schneider

Legacy Member
janee, dat bedoelde ik niet :)

dat ken ik natuurlijk ook wel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan