yannick
Legacy Member
Beste,
Ze gingen dus vandaag VDSL2 'aanzetten' bij ons, nu blijkt dat onze resultaten echt catastrofaal zijn:
VDSL Version Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
VDSL line status SHOWTIME
Downstream Training Margin : 7.6 dB (!!!!!!!!!!!!!!!!)
Downstream line rate 9064 kbps (ok, 25mbit haal je nooit, maar dit is toch wel extreem laag)
Upstream line rate 552 kbps
TX total power 3.5 dbm
Downstream delay 7.5 ms
Upstream delay 3.1 ms
Ik heb zelf de BBox2 geïnstalleerd, dit op de eerste 5 pollige stekker die er gebruik kan worden, hier heb ik dan de bijgeleverde splitter opgezet, vervolgens telefoon en modem verbonden.
Kan het zijn dat het even duurt vooraleer de connectie op volle kracht werkt, of zou dit onmiddellijk moeten zijn na activatie? Bij het laatste geval ga ik NOGMAALS moeten bellen naar Belgacom en ik begin het serieus beu te geraken.
Met vriendelijke groeten
Yannick Wellens
Ze gingen dus vandaag VDSL2 'aanzetten' bij ons, nu blijkt dat onze resultaten echt catastrofaal zijn:
VDSL Version Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
VDSL line status SHOWTIME
Downstream Training Margin : 7.6 dB (!!!!!!!!!!!!!!!!)
Downstream line rate 9064 kbps (ok, 25mbit haal je nooit, maar dit is toch wel extreem laag)
Upstream line rate 552 kbps
TX total power 3.5 dbm
Downstream delay 7.5 ms
Upstream delay 3.1 ms
Ik heb zelf de BBox2 geïnstalleerd, dit op de eerste 5 pollige stekker die er gebruik kan worden, hier heb ik dan de bijgeleverde splitter opgezet, vervolgens telefoon en modem verbonden.
Kan het zijn dat het even duurt vooraleer de connectie op volle kracht werkt, of zou dit onmiddellijk moeten zijn na activatie? Bij het laatste geval ga ik NOGMAALS moeten bellen naar Belgacom en ik begin het serieus beu te geraken.
Met vriendelijke groeten
Yannick Wellens
. Dus ge moet die bijgeleverde 6 punts doos gebruiken? Mvg
. Btw, is het normaal dat ik slecht enkel draden moet aansluiten die de toon geven en dus niet de witte en rode (ik neem aan van wel)?