Archief - Belgacom en Telenet Digitale Tv

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sienaldinho

Legacy Member
Goeienavond,
Ik heb een vraagje, ik weet wel niet of het hier moet.

Dus het zit zo, we hebben internet en telefoonaansluiting van Belgacom en digitale tv van Telenet, we hebben 2 digiboxen, 1 boven en 1 beneden.
Volgend jaar zou ik ook graag het Belgisch voetbal bekijken dus moet ik digitale tv van Belgacom aanschaffen.
Kan ik dit combineren? zodat ik Belgacom en Telenet heb.
Ik denk van wel want we hebben 1 modem en aansluiting voor telenet en 1 voor belgacom dusja.

Mvg en alvast bedankt

Davion

Legacy Member
Dat gaat denk ik wel, maar waarom zou je 2x betalen voor digitale TV? Imo lijkt me dat nogal dom eerlijk gezegd.
Best kan je gewoon Telenet DTV buitengooien en BelgacomTV nemen, dan kan je automatisch kiezen voor voetbal van voor het seizoen al ( dan zijn er acties met kortingen ).

V1nce

Legacy Member
bgc tv is toch gratis als je al tel en internet van belgacom hebt.

Davion

Legacy Member
Idd, je moet gewoon bijbetalen voor het voetbalabbo 'MyClub' of 'AllFoot'.

sienaldinho

Legacy Member
Davion zei:
Dat gaat denk ik wel, maar waarom zou je 2x betalen voor digitale TV? Imo lijkt me dat nogal dom eerlijk gezegd.
Best kan je gewoon Telenet DTV buitengooien en BelgacomTV nemen, dan kan je automatisch kiezen voor voetbal van voor het seizoen al ( dan zijn er acties met kortingen ).

Nee want ik zou het graag het buitenlands voetbal ook nog zien

V1nce zei:
bgc tv is toch gratis als je al tel en internet van belgacom hebt.

je moet toch ook nog betalen voor de installatie en de aankoop van de box of niet?

V1nce

Legacy Member
sienaldinho zei:
je moet toch ook nog betalen voor de installatie en de aankoop van de box of niet?

Box moet je uiteraard wel nog kopen, of je kan hem huren.
Installatie is enorm gemakkelijk en kan je zelf doen, gewoon een netwerk kabel in je b box 2 steken en dan in je digibox en de rest gaat vanzelf.

Als je draadloos wil gewoon de netwerkkabel in bbox 2 naar devolo of ruckus en dan naar de digibox.
Er zit een installatie gids bij normaal.

sienaldinho

Legacy Member
V1nce zei:
Box moet je uiteraard wel nog kopen, of je kan hem huren.
Installatie is enorm gemakkelijk en kan je zelf doen, gewoon een netwerk kabel in je b box 2 steken en dan in je digibox en de rest gaat vanzelf.

Als je draadloos wil gewoon de netwerkkabel in bbox 2 naar devolo of ruckus en dan naar de digibox.
Er zit een installatie gids bij normaal.

oké bedankt,ik denk wel dat ik nog even ga afwachten tot er beslist is wie de voetbalrechten voor volgend seizoen koopt

Davion

Legacy Member
Huur van de decoder zit bij in het gratis abbo dacht ik, wij betalen hier ook alleen maar bij (6€/maand) voor de 2de decoder.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan