Curahee Q
Legacy Member
Geachte
Zoals in de titel te lezen hebben wij digitale tv en internet van Belgacom hier thuis. Sinds enkele weken lukt het opnemen totaal niet meer eigenlijk. Af en toe nog is 1 programma dat opgenomen is uit een hele reeks ingestelde programma's. Het gaat niet over opnames in serie maar over gewoon handmatig instellen van programma's.
Nu ik daarnet weer iets wilde instellen van een programma dat reeds bezig was, gaf hij al meteen een wit kruisje in dat donker bolletje terwijl het een wit bolletje moet zijn. Dat kruisje betekent dus dat de opname niet lukt. Er staat niets op de harde schijf, al de programma's zijn eraf dus het is niet dat hij vol staat. Toch neemt hij niets op. Weet iemand of er een instelling fout staat ofzo? Of wat ik kan doen op dit te verhelpen?
Alvast bedankt
Zoals in de titel te lezen hebben wij digitale tv en internet van Belgacom hier thuis. Sinds enkele weken lukt het opnemen totaal niet meer eigenlijk. Af en toe nog is 1 programma dat opgenomen is uit een hele reeks ingestelde programma's. Het gaat niet over opnames in serie maar over gewoon handmatig instellen van programma's.
Nu ik daarnet weer iets wilde instellen van een programma dat reeds bezig was, gaf hij al meteen een wit kruisje in dat donker bolletje terwijl het een wit bolletje moet zijn. Dat kruisje betekent dus dat de opname niet lukt. Er staat niets op de harde schijf, al de programma's zijn eraf dus het is niet dat hij vol staat. Toch neemt hij niets op. Weet iemand of er een instelling fout staat ofzo? Of wat ik kan doen op dit te verhelpen?
Alvast bedankt