HomeBoy7
Legacy Member
Sinds ik gisteren een reboot heb gedaan van mijn BBox2 krijg ik dus geen DHCP-adres meer voor mijn LAN-poorten. Wel voor wifi?!
Ik heb de Bbox ge-reboot / -reset / factory default gezet en uiteindelijk ben ik van Belgacom eene nieuwe mogen gaan halen. Maar het probleem is er nog steeds!!!
Als ik mijn laptop, nas, ... een fixed IP geef, zien die elkaar (via de bbox2) maar ik geraak niet op internet. Dus volgens mij ligt het probleem niet aan mijn netwerk.
Ik heb het volgende terug gevonden in mijn event logs:
Nu vraag ik mij af, of er een probleem bij mij is, of toch bij Belgacom?!
Ik heb de Bbox ge-reboot / -reset / factory default gezet en uiteindelijk ben ik van Belgacom eene nieuwe mogen gaan halen. Maar het probleem is er nog steeds!!!
Als ik mijn laptop, nas, ... een fixed IP geef, zien die elkaar (via de bbox2) maar ik geraak niet op internet. Dus volgens mij ligt het probleem niet aan mijn netwerk.
Ik heb het volgende terug gevonden in mijn event logs:
Code:
Level Date and Time Source Event ID Task Category
Error 6/07/2011 21:47:09 Microsoft-Windows-Dhcp-Client 1001 Address Configuration State Event Your computer was not assigned an address from the network (by the DHCP Server) for the Network Card with network address 0x904CE579D237. The following error occurred: 0x79. Your computer will continue to try and obtain an address on its own from the network address (DHCP) server.
Error 6/07/2011 21:45:15 Microsoft-Windows-DNS-Client 1012 None There was an error while attempting to read the local hosts file.
Nu vraag ik mij af, of er een probleem bij mij is, of toch bij Belgacom?!
