Archief - Beeldschermresolutie anders bij gamen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spock

Legacy Member
Hallo
heb net NFS Underground 2 opnieuw gedownload, maar heb een probleem. Mijn beeldscherm toont het spel in een vierkant met dus langs de zijkant zwarte banden van wel 15 cm elk. Heb geprobeerd de resolutie aan te passen, software van beeldscherm en adapter bijgewerkt. Voor verdere specs check es mijn openbaar profiel.
Hopelijk kan iem. mij helpen. Grtz

R3L4X

Legacy Member
Misschien ondersteund NFS Underground 2 de resolutie van je scherm niet?

Counterstrike

Legacy Member
Spock zei:
Hallo
heb net NFS Underground 2 opnieuw geïnstalleerd, maar heb een probleem. Mijn beeldscherm toont het spel in een vierkant met dus langs de zijkant zwarte banden van wel 15 cm elk. Heb geprobeerd de resolutie aan te passen, software van beeldscherm en adapter bijgewerkt. Voor verdere specs check es mijn openbaar profiel.
Hopelijk kan iem. mij helpen. Grtz

Ik veronderstel je in de game zelf naar opties bent gegaan en daar 16:9 hebt genomen enz....

Spock

Legacy Member
tcdmail zei:
Wat is de (native) resolutie van je scherm?

die is 1680x1050.
Counterstrike zei:
Ik veronderstel je in de game zelf naar opties bent gegaan en daar 16:9 hebt genomen enz....

ik heb daar gwn een resolutie geselecteerd, allemaal geven ze hetzelfde: een vierkant in het midden scherm..

TehJoker

Legacy Member
als je aan het spelen bent: druk eens op "auto" voor autoconfiguratie, 90% kans dat het opgelost is.

Counterstrike

Legacy Member
Spock zei:
en waar mag 'auto' dan wel staan?

Aan uw scherm zelf staat er normaal gezien altijd een knop met auto op ;).
Knop staat meestal naast die van stiller en luider en contrast veranderen enz...
Tenzij men het toch nog over wat anders zou hebben?
Je hebt nog altijd via de onstellingen zelf van de game mss het zal lukken of mss ligt het aan de drivers van de grafische kaart, zo loste ik het probleem overlaatst op wegens ik een nieuwe grafische kaart had laten steken.

Spock

Legacy Member
ma ik heb een laptop
kan het d knop zijn met een vierkantje erop met ernaast 2 strepen? (is een Fn-toets)

Spock

Legacy Member
neen
kan het bestand nfs.exe niet vinden, heb het gedownload zonder installatie..

Yvezzke

Legacy Member
Legaal of illegaal gedownload? Anders zit daar je prob imo.

Spock

Legacy Member
Yvezzke zei:
Legaal of illegaal gedownload? Anders zit daar je prob imo.

ik weet dat het hier niet echt de wet is, maar om dan toch maar eerlijk te antwoorden: heb het illegaal gedownload, wss zal daar mijn probleem dan zitten...

Yvezzke

Legacy Member
Tja, kopen die handel, is zen geld waard.Ik heb er zelf zeker 10 runs op gedaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan