stoffer
Legacy Member
Wanneer ik mijn scherm dichtklap en het een aantal minuten later terug openklap dan flikkert mijn beeld voor een tijdje.
Donker beeld -> lichter beeld -> donker ... (zo'n beetje hetzelfde effect als wanneer de accu-stroom wordt uitgetrokken)
Dit gebeurd ook soms wanneer windows juist is opgestart.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laptop: Aspire 1700 met 17" SXGA TFT LCD
OS: Windows XP Pro met SP2
Donker beeld -> lichter beeld -> donker ... (zo'n beetje hetzelfde effect als wanneer de accu-stroom wordt uitgetrokken)
Dit gebeurd ook soms wanneer windows juist is opgestart.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laptop: Aspire 1700 met 17" SXGA TFT LCD
OS: Windows XP Pro met SP2
slecht contact met aansluiting scherm > laptop
