seurinck
Legacy Member
Beste,
Gisteren heb ik een oude pc weer van onder het stof gehaald omdat ik er iets speciaals wil mee doen.
nou gisteren werkte alles perfect.
vandaag wil ik hem opstarten en ik krijg problemen.
de pc boot met alle normale beebs, ik krijg zelfs mijn windows laad scherm.
maar dan springt het beeld op zwart en en krijg ik als boodschap geen signnaal.
Aan het scherm ligt het niet aangezien mijn andere pc het zo wel niet doet.
Iemand een idee hoe dit komt.
Gisteren heb ik een oude pc weer van onder het stof gehaald omdat ik er iets speciaals wil mee doen.
nou gisteren werkte alles perfect.
vandaag wil ik hem opstarten en ik krijg problemen.
de pc boot met alle normale beebs, ik krijg zelfs mijn windows laad scherm.
maar dan springt het beeld op zwart en en krijg ik als boodschap geen signnaal.
Aan het scherm ligt het niet aangezien mijn andere pc het zo wel niet doet.
Iemand een idee hoe dit komt.