donderz
Legacy Member
hallo,
ik heb een CTX EX710F monitor, met een radeon 9600 pro, en ik krijg men scherm maar niet op 85 Hz. Eerst werkte alles goe, maar gistere stond em ineens op 60Hz en ik krijg em niet terug op 85Hz, en ik word daar echt ZOT van, na een half uur begink koppijn te krijge. kheb al nieuwe drivers probere te installeren (van beeldscherm) en met reforce hemk ook al geprobeert de frequentie terug op 85 Hz te krijgen.
Weet der iemand nog iets dat ge kunt doen ?
greetz
ik heb een CTX EX710F monitor, met een radeon 9600 pro, en ik krijg men scherm maar niet op 85 Hz. Eerst werkte alles goe, maar gistere stond em ineens op 60Hz en ik krijg em niet terug op 85Hz, en ik word daar echt ZOT van, na een half uur begink koppijn te krijge. kheb al nieuwe drivers probere te installeren (van beeldscherm) en met reforce hemk ook al geprobeert de frequentie terug op 85 Hz te krijgen.
Weet der iemand nog iets dat ge kunt doen ?
greetz
kijk eens onder het ATI control panel naar