devil
Legacy Member
Hoi.
Ik heb hier een pc binnen gehad waar ik is moet heen kijken, maar opt moment weet ik zelf ni meer wat het nog kan zijn, al vermoed ik het moederbord.
Nu de pc is een HP pavilion met een intel quadcore 6600 .
het probleem is dat er geen beeld meer op komt als je de pc aan zet scherm valt direct in standby.
Nu soms gaat het dan weer wel voor bv een paar weken en dan ineens boem weer geen beeld voor een tijd.
ik dacht dus ja de vga kaart kapot heb daar een andere in gestoken om te testen of het dat is maar ook zonder resultaat, heb ook de drivers al eens geupdate toen ik nog beeld had, ok geen verbetering.
Dus nu denk ik dat het gewoon een prbleem is met het Mobo, en dat ik die best eens vervang.
Maar dit is dus zo een ander type bord dat je links monteerd in je case en niet rechts.
nu is de vraag hoe heet zo een bord en kan je dat zo kopen ?
of weet iemand wat het mss nog kan zijn ?
Ik heb hier een pc binnen gehad waar ik is moet heen kijken, maar opt moment weet ik zelf ni meer wat het nog kan zijn, al vermoed ik het moederbord.
Nu de pc is een HP pavilion met een intel quadcore 6600 .
het probleem is dat er geen beeld meer op komt als je de pc aan zet scherm valt direct in standby.
Nu soms gaat het dan weer wel voor bv een paar weken en dan ineens boem weer geen beeld voor een tijd.
ik dacht dus ja de vga kaart kapot heb daar een andere in gestoken om te testen of het dat is maar ook zonder resultaat, heb ook de drivers al eens geupdate toen ik nog beeld had, ok geen verbetering.
Dus nu denk ik dat het gewoon een prbleem is met het Mobo, en dat ik die best eens vervang.
Maar dit is dus zo een ander type bord dat je links monteerd in je case en niet rechts.
nu is de vraag hoe heet zo een bord en kan je dat zo kopen ?
of weet iemand wat het mss nog kan zijn ?