timge
Legacy Member
Ik probeer om het beeld vanop mijn portable naar de tv te exporteren via een s-video kabel naar tv. Maar nu komt er niets op tv. Het enige wat er gebeurt als ik het beeld exporteer, is dat het computerscherm en de tv voor een second flikkeren, maar er komt geen beeld op tv. Iemand enig idee hoe dat wel zou moeten lukken?
Tnx
Tnx