Archief - beeld heeft zwarte strepen witte pixels witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

romanspartan

Legacy Member
hoi ik heb een pc gekocht met de witcher 2 mijn graphic card is een gtx580 ,8gigram, processor amd phenom 2 x4965 3.40 . iedere keer ik the witcher 2 speel krijg ik zwarte strepen over mijn scherm en wit achtige pixels op mijn scherm mijn scherm is een benq gl2240 weet iemand waardoor dit komt wand het is frustrerend wand mijn recomendation spec is high en dit stoort toch wel enorm

Aap

Legacy Member
Vermoedelijk is er een probleem met je grafische kaart, mogelijk is die kapot.
Wat misschien kan helpen is het volgende: drivers opwaarderen van de grafische kaart, BIOS opwaarderen, chipset drivers opwaarderen
heb je dit probleem ook met andere spellen?
Mogelijk zal je een beroep moeten doen op je garantie.

Exit

Legacy Member
romanspartan zei:
hoi, ik heb een pc gekocht met de witcher 2
mijn graphic card is een gtx580 ,8gigram,
processor amd phenom 2 x4965 3.40 .
iedere keer ik the witcher 2 speel krijg ik zwarte strepen over mijn scherm en wit achtige pixels op mijn scherm
mijn scherm is een benq gl2240
weet iemand waardoor dit komt wanT het is frustrerend
wanT mijn recomendation spec is high en dit stoort toch wel enorm

mogelijks videokaart
aangezien het een nieuwe pc betreft => verkoper contacteren ....

Psy

Legacy Member
Zie het probleem niet goed op die screens, bedoelt ge nu die zwarte balken onderaan & bovenaan? Want das normaal

Aap

Legacy Member
Psy zei:
Zie het probleem niet goed op die screens, bedoelt ge nu die zwarte balken onderaan & bovenaan? Want das normaal

Ik zie precies ook niet het probleem.

romanspartan

Legacy Member
die zwarte strepen zieje nu niet maar al die shaduwen en op het gezicht zijn heel kleine witte putjes heb gehoord dat daar voor een patch is maar heb problemen om de pachtes te downloaden

Yvezzke

Legacy Member
Hoe komt het dan dat ge problemen hebt om die patches te downloaden?

romanspartan

Legacy Member
zeg dat mijn files niet juist zijn ofzo iets ?

heb hem eens opnieuw geinstalleerd en blijft hetzelfde dit krijg ik Installed game version is invalid or incomplete

romanspartan

Legacy Member
gamemania maar er hebben er nog last met patchen maar je moest iets van microsoft secruti essensial afsluiten ofzo iets

romanspartan

Legacy Member
heb het probleem gevonden heb namelijk last van screen tearing okk al zet ik vsyc aan dit verminderd het wel mar is nog steeds zicht baar in mate . moet ik nu een nieuw pc scherm aankopen of is er iets tegen te doen mijn sherm is een benq gl2240 .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan