Archief - beeld fucked up

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Slayerbe

Legacy Member
sinds korte tijd is mijn northbridge passief gekoeld door zo'n zalman heatsinkske
kheb ook waterkoeling gestoken op mijn processor waardoor dat er een heel pak airflow minder is in mijn case momenteel

ok op zich allemaal geen probleem maar op sommige momenten begint mijn beeld zowa raar te doen ( khebbet ook al voorgehad in bios enzo )
kheb fotoke gepakt
aan welk apparaat zou dit kunnen liggen? kdenk mijn grafische kaart want die was vroeger goed gekoeld met luchtkoeling en nu bijna nimeer kheb kaart beetje underclocked en kheb het nog

anubiss

Legacy Member
Minder airflow of geen airflow in uw kast, want er moet wel circulatie zijn (120mm fans zijn ideaal). En wat bedoeld ge met uw grafische kaart vroeger goed gekoeld en nu nimeer (fan eraf gehaald ofzo ? :p ). Tzal allicht wel aan uw grafische kaart ligge.

Exit

Legacy Member
:sleep: ... aan wa kan slecht beeld liggen ....:sleep:
3keer raden voor 10cent :doh:
volgens dak den uitleg lees .... weinig airflow in case, overclockte cpu/graka ... veel kans graka naar de maan ... en aan pic te zien zal da zo zijn, zeker als e da ook soms hebt in, bios.

Slayerbe

Legacy Member
het grappige is
mijn grafischt kaart was nooit overclocked

daar stak vroeger zo nen zalman 6000 op mijn processor en op die stang voor u fan te steken zat en nen 120mm fan die deels ook over grafische kaart enzo zat snapte?

da ligt aan het geheugen van die grafische kaart zeker da zijn beste tijd heeft gehad? of ligget aan de core?

Exit

Legacy Member
graka algemeen denk ik .... (toch als da in bios ook voor komt) enkel in win zou ik zeggen, ligt wrs aan SP2 (nog zo ne pc gehad)

Slayerbe

Legacy Member
nja kheb koeler er is afgehaald en de coolpasta da erop zat (artic silver 3) was gans aangekoekt enzo :unsure:
schoon afgekuist en nieuwe opgedaan wa zulle wel zien binne dit en een uur :unsure:

en sp2 sta er ni op veel te veel slechts over gehoord :)

Slayerbe

Legacy Member
zou ik die nog kunnen binnedoen in de winkel?
tis een 9700pro aangekocht in september 2002 bij tones
is da al 3jaar garantie of maar 1jaar :unsure:

edit: kan da ook aan slechte voeding liggen?
sommige voltlijnen zijn nogal fucked up cpu krijgt 0.15v te weinig geheugen dan weel 0.15v teveel enzo van die dinges 12v lijn is ook maar 11.2v :unsure:

Slayerbe

Legacy Member
k dan kheb agp slot wat meer spanning gegeven en kheb den indruk dat het over is :applause:

Exit

Legacy Member
slechte voeding kan ook natuurlijk, 11.2V is wa laag. (hoeveel watt en welk merk)
3jaar => garanties meestal maar 1jaar, tenzij eens 2jaar voor bep zaken ... 3 jaar komt voor maar da is bijna uitsluitend vor bepaalde merken hd's
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan