Slayerbe
Legacy Member
sinds korte tijd is mijn northbridge passief gekoeld door zo'n zalman heatsinkske
kheb ook waterkoeling gestoken op mijn processor waardoor dat er een heel pak airflow minder is in mijn case momenteel
ok op zich allemaal geen probleem maar op sommige momenten begint mijn beeld zowa raar te doen ( khebbet ook al voorgehad in bios enzo )
kheb fotoke gepakt
aan welk apparaat zou dit kunnen liggen? kdenk mijn grafische kaart want die was vroeger goed gekoeld met luchtkoeling en nu bijna nimeer kheb kaart beetje underclocked en kheb het nog
kheb ook waterkoeling gestoken op mijn processor waardoor dat er een heel pak airflow minder is in mijn case momenteel
ok op zich allemaal geen probleem maar op sommige momenten begint mijn beeld zowa raar te doen ( khebbet ook al voorgehad in bios enzo )
kheb fotoke gepakt
aan welk apparaat zou dit kunnen liggen? kdenk mijn grafische kaart want die was vroeger goed gekoeld met luchtkoeling en nu bijna nimeer kheb kaart beetje underclocked en kheb het nog
). Tzal allicht wel aan uw grafische kaart ligge.
... aan wa kan slecht beeld liggen ....
