Darkness
Legacy Member
Hello
Ik probeer een filmke te projecteren met een beamer van 3M, de MP7640. Nu is het probleem dat alles van het scherm te zien is, behalve het filmke zelf, dat een wmv-bestandje is.
Converteren naar mpg heb ik al gedaan, maakte geen verschil. Ook het afspelen in andere players helpt niet.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen
Grtz
Ik probeer een filmke te projecteren met een beamer van 3M, de MP7640. Nu is het probleem dat alles van het scherm te zien is, behalve het filmke zelf, dat een wmv-bestandje is.
Converteren naar mpg heb ik al gedaan, maakte geen verschil. Ook het afspelen in andere players helpt niet.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen
Grtz
, dat die op 800*600 moet staan ofzo...
