Diegos151
Legacy Member
Hallo,
De standaard bijgeleverde batterijtjes (2100mah) bij mijn Logitech-muis zijn dringend aan vervanging toe. Ik heb er reeds oplaadbare ingestoken van Hema & GP (wat de beste zouden moeten zijn), maar ik ben er echt niet tevreden over!
Ik moet regelmatiger opladen merk ik en ze gaan veel minder lang mee.
Daarom wou ik even vragen of er nog mensen zijn die reeds de standaard batterijen vervangen hebben en wat ze nu gebruiken en of ze tevreden zijn.
Bedankt!
De standaard bijgeleverde batterijtjes (2100mah) bij mijn Logitech-muis zijn dringend aan vervanging toe. Ik heb er reeds oplaadbare ingestoken van Hema & GP (wat de beste zouden moeten zijn), maar ik ben er echt niet tevreden over!
Ik moet regelmatiger opladen merk ik en ze gaan veel minder lang mee.
Daarom wou ik even vragen of er nog mensen zijn die reeds de standaard batterijen vervangen hebben en wat ze nu gebruiken en of ze tevreden zijn.
Bedankt!
