de punten gaat et echt nie op hoor
ik had de DNA 3.0.4.10 (8.07beta's) en die gevensuperscores e, maar ge moet er nie proberen mee gamen want das echt sucky suck!
constante frame drops en super gfx lagstoten, met de 4.10 had ik dit al veel minder, nu is kijken met de 4.11