Archief - ati radeon 9600 & cs probleem?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GiaMoNsTeR

Legacy Member
ik heb pas een ati radeon 9600 xt 125ddr ram gekocht en ik wou nog eens cs proberen nu blijkt dat deze kaart het slechter doet dan een geforce 4 mx 440? (mijn vorige kaart) en euh ik denk niet echt dat dit kan kloppen omdat de ati radeon normaal toch een beter kaartje is mijn pc is toch redelijk goed voor cs te spelen denk ik (amd xp+2400, 512ddr, asus a7n8x-x moederbord)
kheb nieuwste drivers al geinstalled helpt niet echt veel, oude drivers 3.6 helpt ook niet dan nog nen hoop gehackte drivers die zogezegd gingen helpen maar helpen dus ook niets :s. Iemand hier nog problemen mee of oplossingen voor??
dank bij voorbaat!

vinteg

Legacy Member
der zijn veel probs me ati en cs. heb al gevallen meegemaakt waar zelfs nen GF2MX400 gehakt maakt van nen 9800pro, dusja, vraag eens op het cs forum

Mr. M

Legacy Member
normaal gezien is ati beter in direct 3D en nvidia in opengl
dus k zou zegge zet het is op direct 3D

ikzelf heb me mijn 9800 pro ni echt last in cs, ma ik heb idd al geleze, zoals vinteg zei, da er mense me 9800 pro soms ook last hebbe

heel soms is framedrops naar 70 (ok het zou ni moge maja), meer ni

k haal op CS:S betere frames dan op cs 1.6 :unsure:

dus tja, k zou direct 3D is probere en hope da het dan beter is

major_fool

Legacy Member
ik heb ook vaak maar 20fps in de smoke, maar das omda da gewoon op cpu draait :s

LoWwiE

Legacy Member
ATI 9700 pro:

High: 72.75 FPS
Medium: 93.25 FPS
Low: 177.77 FPS ^^

Mr. M

Legacy Member
LoWwiE zei:
ATI 9700 pro:

High: 72.75 FPS
Medium: 93.25 FPS
Low: 177.77 FPS ^^
k denk ni da het over CS : S gaat eigelijk, mss wel ze ma speelde da me ne mx440 :unsure:

Wover

Legacy Member
in cs 1.6 had ik ook altijd verschrikkelijke lag in een smokegrenade, maar dit is volledig opgelost in cs: s hoor.

LoWwiE

Legacy Member
Mr. M zei:
k denk ni da het over CS : S gaat eigelijk, mss wel ze ma speelde da me ne mx440 :unsure:



Ik had dervoor ne P4: 1.8 @ 2.0 ma daar haalde ik op High maar iets van een 20 fps op :s


Sinds'k nieuwe processor heb bolt alles ENORM smoot :)


Anyway, Ik denk da da puur softwarematig ligt bij die ati's omda uwe ATI 9600 zou beter moeten zijn jah

Mr. M

Legacy Member
LoWwiE zei:
Ik had dervoor ne P4: 1.8 @ 2.0 ma daar haalde ik op High maar iets van een 20 fps op :s


Sinds'k nieuwe processor heb bolt alles ENORM smoot :)


Anyway, Ik denk da da puur softwarematig ligt bij die ati's omda uwe ATI 9600 zou beter moeten zijn jah
in CS:S zoude da ATI's ZEKER beter moete zijn want das direct 3D

en in cs 1.6 moete zien da ge het op direct 3D dan zet ipv opengl want in opengl prestere de ati's over t algemeen minder dan nvidia en in direct 3D omgekeerd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan