Viskom
Legacy Member
De koeler van mijn gigabyte radeon 9600pro loopt een beetje... tja alsof je aan de wieletjes van een ijzeren rolschaats draait. (dan wel heel overdreven gezegd)
Als dit nog niet irritant genoeg is, komt er ook een heel hoog en hard gepiep uit me computer als ik Call of Duty opstart (of als ik me kast dicht doe in windows al). (denk dat dit ook me videokaart is, weet het 90% zeker, maar niet 100%)
Ik wordt er echt stapeldol van, dus mijn vraag is of iemand anders hier misschien ervaring mee heeft?
Als dit nog niet irritant genoeg is, komt er ook een heel hoog en hard gepiep uit me computer als ik Call of Duty opstart (of als ik me kast dicht doe in windows al). (denk dat dit ook me videokaart is, weet het 90% zeker, maar niet 100%)
Ik wordt er echt stapeldol van, dus mijn vraag is of iemand anders hier misschien ervaring mee heeft?
