Archief - Ati 9600

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ellabaradamada

Legacy Member
Ik heb dus met ATItools mijn 9600 2MHz overclockt, omdat dit geen effect had heb ik hem gewoon terug op de normale stand gezet maar nu haal ik in spelleke veel minder fps dan vroeger weet soms iemand wat dit is?

str0ntj3

Legacy Member
lol door 2 mhz te overclocken gade nie 1 fps verschil zien

kan gwn zijn dat veel programma's open stonden
en veel te veel bewerkingen bezig waren.

xyus89

Legacy Member
2 mhz :p :scream: :D

ma t'is nen ati hè die worde pokke warm voordeel voor te BBQ'en en verwarming in de winter :niceone:

ff serieus... vanaf 50 zult ge al wat merke

-50 mhz is de moeite nie en Core dan wel..

cheerz Xyus!

MisterX

Legacy Member
Beetje weinig ja 2mhz :wtf: ,ik zou een beetje hoger gaan als ik u was ;)

ellabaradamada

Legacy Member
mijn kaart is nu terug normaal dus ben ik begonnen met overclocken maar kan maar 30MHZ overclocken en dan krijg ik al artifacts normaal of ni?

major_fool

Legacy Member
30mhz is nie echt veel. maar wat oc'd ge ervan memory of core clock?
ik kan bij core 100mhz bijdoen en bij memory 90mhz maar heb dan ook wel een 5900xt wat gewoon een lager geklokte 5900 is dus dat kan daaraan ook wel liggen.
anywayz 30mhz is echt niet veel en ik hoop toch dat ge van 2d clock afblijft ;) , zou redelijk stom zijn, kan ervan meespreken heb het zelf ook al gedaan :unsure:
doet niets alleen maar hitte en artifacts veroorzaken

Crijnske :D

Legacy Member
[ 3d Prophet 9800 SE (Hercules) ]

Die Videokaart Heb Ik Ook Maar Lichtjes Ge Oc'd :)

Std = Core Clock 378.0 Mhz Oc'd = Core Clock 414.00 Mhz
Std = Memory Clock 337.50 Mhz Oc'd = Memory Clock 366.75

Kan Iemand Gokken Hoeveel FPS Ik Meer Heb ? (Nog Niet Getest)
+ Haal Nu 1270 Op 3DMark2001 SE
& Met Cpu @ 2.9 Haalde Ik In De 1300 Mja ...

str0ntj3

Legacy Member
Crijnske : Dringend u Signature inkorten en niet met van die domme vragen afkomen , niemand kan da weten!

Massman

Legacy Member
Crijnske :D zei:
[ 3d Prophet 9800 SE (Hercules) ]

Die Videokaart Heb Ik Ook Maar Lichtjes Ge Oc'd :)

Std = Core Clock 378.0 Mhz Oc'd = Core Clock 414.00 Mhz
Std = Memory Clock 337.50 Mhz Oc'd = Memory Clock 366.75

Kan Iemand Gokken Hoeveel FPS Ik Meer Heb ? (Nog Niet Getest)
+ Haal Nu 1270 Op 3DMark2001 SE
& Met Cpu @ 2.9 Haalde Ik In De 1300 Mja ...

is da nie op 2003 ?

major_fool

Legacy Member
@ ellabaradamada ge hebt core clock(3d en 2d) en memory clock, maar van 2d blijft ge beter af. oc beter uwe 3d core clock en memory clock want why the hell zoude 2d clock oc'en :confused: voor niks goed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan