slimfit
Legacy Member
Kheb dus een probleem, 2weken geleden in elkaar gestoken (pc1) start hem op, geen beeld fuck andere Vga kaart ingestoken niks verschil, ander beeldscherm dan werkt het wel , toen mijn trug opgezet en nu werkt het wel (+ Kheb mijn scherm dan ook nog es getest op een andere pc en geen problemen) en nadat hem helemaal klaar was en trug op bureau stond kreeg hem da weer, ik alles gesjeckt alles zat er juist in, memory alles het rare is: Ik zet hem aan alles draait HD draaien alles, zelfs komt die selfpost ding van ASUS (da manneke) iets zeggen van CPU cooler en CPU overclocking ma geen beeld , CPU cooler draait en system clock staat op 200mhz en multiplier op 11x standaard dus, dus van die overclocking kan ook al nie, ik heb nu nieuw geheugen ma daar kan dus nie het probleem zitten want moederbord geeft die "errors" via boxen want als hem geen geheugen zou hebben zou hem da al nie kunnen doen, men VGA kaart werkt ook en met ander VGA kaart heb ik het zelfde probleem dus daar kan het ook nie liggen dan heb ik ens da stekkerke van Beeldscherm op Vga connecter es uitgetrokken en dan geeft men beeldscherm error van geen signal input dus scherm is dus ook al nie.
dus weet miss iemand waar het wel kan aan liggen? iets in bios ofzo? ahja en kheb ook al men Vcore van VGa verhoogd na 1.7 ipv 1.5 ma da helpt ook nie
+ Na 10 à 15 keer proberen met opstarten , start hem dan ineens wel op en dan heb ik geen problemen , kzit nu ook op dieje pc ma als ik hem dan afsluit en trug wil opzetten heb ik het weer.
mvg treble
dus weet miss iemand waar het wel kan aan liggen? iets in bios ofzo? ahja en kheb ook al men Vcore van VGa verhoogd na 1.7 ipv 1.5 ma da helpt ook nie
+ Na 10 à 15 keer proberen met opstarten , start hem dan ineens wel op en dan heb ik geen problemen , kzit nu ook op dieje pc ma als ik hem dan afsluit en trug wil opzetten heb ik het weer.
mvg treble
kheb denk ik het prob gevonden ergens een instelling in Bios stond verkeerd stond op PCI VGA card ipv AGP VGA card dus da zal het waarschijnlijk zijn (PCI VGA CARD was default). en reset cmos heb ik gedaan en nieuwste bios ma denk da het nu zal werken