technics78
Legacy Member
ik ben newbie op gebied van overclocken
hiemee advies gevraagd
cpu: i5 2500k
cpu koeling: scythe mugen 2
mobo: asrock p67 extreme 4
geheugen: kingston hyperx 1600mhz c9 2x2gb
als er iemand eenzelfde systeem overclockt heeft, kan je mij dan jou gebruikte settings geven
ken er niet veel van en wil niets verkeerd doen,of een link naar site waar stap voor stap staat uitgelegd om deze eenvoudig te overclocken?
hiemee advies gevraagd
cpu: i5 2500k
cpu koeling: scythe mugen 2
mobo: asrock p67 extreme 4
geheugen: kingston hyperx 1600mhz c9 2x2gb
als er iemand eenzelfde systeem overclockt heeft, kan je mij dan jou gebruikte settings geven
ken er niet veel van en wil niets verkeerd doen,of een link naar site waar stap voor stap staat uitgelegd om deze eenvoudig te overclocken?
. Je kunt niet zomaar wat settings van iemand anders overnemen, als je dan problemen krijgt heb je geen idee wat je moet doen...

