Dvamber
Legacy Member
Mijn telenet modem met ingebouwde router (fibernet router) verliest constant, na enkele minuten, verbinding met deze airport express. Hierdoor ben ik genoodzaakt mijn oude en tragere router te blijven gebruiken. Zijn er nog gebruikers van apple airport express met dit probleem?