darkassassin
Legacy Member
Jo ik heb dus een probleem. Ik heb een msi k8n Neo mobo en een amd64 3200+ cpu. Ik kan slechts 1 latje ram insteken opdat mijn beeld zou komen. Vanaf dat ik een tweede latjes in alle mogelijke combinaties steek komt mijn beeld nt meer door. Prolly omdat hij de ram nt meer vind. Iemand ideeetje hoe ik dit kan oplossen?
ad: 
ad: 

lol in typen bent ge toch nog nie zo goe 