DjIceman
Legacy Member
Hallo,
Ik heb al een tijdje een heel ander systeem dan die Medion MD8383; maar ik gebruik nog steeds het toetsenbord ervan (en dus die receiver). Ook heb ik de tv kaart eruit genomen en in men 'nieuwe' pc gestoken.
Mijn vraag is nu, wat moet ik doen om die afstandsbediening nog eens te laten werken? Is het een kwestie van drivers? Reageert deze afstandsbediening op de tv kaart? Of op die receiver van het toetsenbord/muis? Of iets helemaal anders?
Heb al wat gezocht op internet en kwam op een programma Girder? Zou dit me kunnen verder helpen of is het beter om ineens een hele nieuwe afstandsbediening te kopen? (het is voor in Win MC)
Mvg,
Tom
Ik heb al een tijdje een heel ander systeem dan die Medion MD8383; maar ik gebruik nog steeds het toetsenbord ervan (en dus die receiver). Ook heb ik de tv kaart eruit genomen en in men 'nieuwe' pc gestoken.
Mijn vraag is nu, wat moet ik doen om die afstandsbediening nog eens te laten werken? Is het een kwestie van drivers? Reageert deze afstandsbediening op de tv kaart? Of op die receiver van het toetsenbord/muis? Of iets helemaal anders?
Heb al wat gezocht op internet en kwam op een programma Girder? Zou dit me kunnen verder helpen of is het beter om ineens een hele nieuwe afstandsbediening te kopen? (het is voor in Win MC)
Mvg,
Tom
