DareDevil66666
Legacy Member
Onder het motto "koeler en stiller" had ik graag de stockkoeler van mijn AMD64 processor en mijn ATI X800Pro videokaart (Club3D) willen vervangen.
Wat betreft CPU (3200+) is mijn oog gevallen op de XP-120 koeler van Thermalright. Deze zou compatibel moeten zijn met mijn moederbord (KT8 Neo Platinum - GEEN NEO2 DUS). Foto's die ik op het net heb gevonden, laten echter blijken dat de onderdelen hierdoor toch vrij kort op elkaar komen te zitten.
Twee vraagjes:
-Als ik de XP-120 koeler installeer, heb ik dan nog voldoende plaats om mijn videokaart van ATI silencer 4 te voorzien?
-Heb eveneens gelezen dat de koeler voor de videokaart een beetje wringt met de NB-koeler van mijn moederbord.
http://thecrucible.ca/reviews/nv5_ati4/performance.php
Iemand ervaring daarmee?
Alternatieven eveneens welkom.
Alvast bedankt.
DD.
Wat betreft CPU (3200+) is mijn oog gevallen op de XP-120 koeler van Thermalright. Deze zou compatibel moeten zijn met mijn moederbord (KT8 Neo Platinum - GEEN NEO2 DUS). Foto's die ik op het net heb gevonden, laten echter blijken dat de onderdelen hierdoor toch vrij kort op elkaar komen te zitten.
Twee vraagjes:
-Als ik de XP-120 koeler installeer, heb ik dan nog voldoende plaats om mijn videokaart van ATI silencer 4 te voorzien?
-Heb eveneens gelezen dat de koeler voor de videokaart een beetje wringt met de NB-koeler van mijn moederbord.
http://thecrucible.ca/reviews/nv5_ati4/performance.php
Iemand ervaring daarmee?
Alternatieven eveneens welkom.
Alvast bedankt.
DD.