SimonABC
Legacy Member
Hallo,
ik heb een U.S.Robotics MaxG ADSL2+ router staan. Ik zou de wireless functies hiervan graag gebruiken voor mijn telenet vebrinding. Dus het ADSL-gedeelte van de router zou ik uiteraard niet willen gebruiken.
Is dit mogelijk? De meeste normale routers die ik al gezien hebben, hebben meestal 5 aansluitingen voor bedrade netwerkverbindingen: 1 ingang voor het signaal en dan 4 voor de verschillende PC's: PC1, PC2, PC3, PC4.
Nu heeft mijn router geen "hoofdingang" ipv daarvan heeft die een telefoonlijn ingang, waar het ADSL signaal rechtstreeks vanuit de muur inging. Hij heeft wel 4 PC's uitgangen.
Is het nu mogelijk om bvb een powerline aansluiting in PC1 te steken en zo het wireless signaal te "voeden"?
Het antwoord zal waarschijnlijk wel nee zijn, want ik vind zelf al dat het niet echt realistisch klinkt
Grtz!
ik heb een U.S.Robotics MaxG ADSL2+ router staan. Ik zou de wireless functies hiervan graag gebruiken voor mijn telenet vebrinding. Dus het ADSL-gedeelte van de router zou ik uiteraard niet willen gebruiken.
Is dit mogelijk? De meeste normale routers die ik al gezien hebben, hebben meestal 5 aansluitingen voor bedrade netwerkverbindingen: 1 ingang voor het signaal en dan 4 voor de verschillende PC's: PC1, PC2, PC3, PC4.
Nu heeft mijn router geen "hoofdingang" ipv daarvan heeft die een telefoonlijn ingang, waar het ADSL signaal rechtstreeks vanuit de muur inging. Hij heeft wel 4 PC's uitgangen.
Is het nu mogelijk om bvb een powerline aansluiting in PC1 te steken en zo het wireless signaal te "voeden"?
Het antwoord zal waarschijnlijk wel nee zijn, want ik vind zelf al dat het niet echt realistisch klinkt

Grtz!