Archief - Acer 1604LC big probs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

L!LBro

Legacy Member
Hoi

Ik en een kennis hebben destijds elk een acer 1604LC gekocht. In het begin zeer tevreden; zeer goede prestaties, snel etc. Bij het draaien van films begon de laptop van mijne maat uit te valle, en na een tijd ging hij al snel gaan uitvallen bij gewoon surfen. Die heeft em nu reeds 3x binnegedaan, 2x in Wallonië en 1x in Nederland, en nu is hij weer begonnen met uitvallen.
Met mijn acer, zelfde probleem! Hij valt ook uit bij te zware prestaties. Film en zelfs muziek maggek vergeten. Hij gaat gewoon overhitten en valt uit. De koeling maakt constant lawaai!

Heeft hier iemand dit ook voor of voorgehad? Kga alvast es mijn beklag doen bij de staff van acer. Maar of dit werkelijk iets zal uitmaken? :help:

Alvast bedankt!!

Matja

Legacy Member
Idd. nie anders me problemen me acer gehad.
Nadat ik em den eerste keer had binnen gestuurd en hem terugkreeg was em nog véél slechter. koeler maakte ongelooflijk veel lawaai en na een tijdje werkte die bijna helemaal niet meer. Daarna weer opgestuurd en dan was ij goe voor een tijdje. en dan wast weer om zeep om de een of andere reden :wtf: Kheb hem dan naar nederland opgestuurd. alsk em terugkreeg was em goe, toch langer dan ervoor en nu ist weer omzeep :sad:
Bij de eerste 2 keer dat ik hem had opgestuurd stond er op het blad dat erbij zat dat ze de cooler hadden gekuist en dan een tijdje getest. maja wa ge onder da testen moogt verstaan :ironic:
3de keer stond er op dat de cooler vervangen was. maar helpt blijkbaar nie goed genoeg.

Soms iemand ideeke wat we nu kunnen doen? opsturen naar ginder zal weer etzelfde opleveren.
Mag zelf van geluk spreken dak hier kan replyen zonder dat em al uitvalt :ironic:

:help:

***ARF***

Legacy Member
haal u laptop open
haal de koeler der af
doe der wa thermal paste op
kuis de koeler uit
zet diene der trug op
en ge kunt weer voort

of zet gewoon ne keer de stofzuiger der op (als hij afstaat)

ik zit me ne medion (waarvan da ze zeggen da het hete beestjes zijn)
en ik heb der nog nooit last van gehad

ge zit 9/10 gewoon me stof

Patman

Legacy Member
ik denk nie da de meesten zo makkelijk nen laptop opengooie ze :s

***ARF***

Legacy Member
tja
ik ben ni de meesten hé :p

zet de laptop af
zet u stofzuiger op
ga ne keer langs bij elk gatteke waar hij lucht trekt/blaast voor de cpu te koelen.
gaat ook al een heel stuk helpen

ALS da ni helpt
wilt da gewoon zeggen da u koeler zelf kapot is
wa dak eigenlijk vrij moeilijk te geloven vind aangezien ge me ne acer zit
en heel de koeler al is vervangen is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan