L!LBro
Legacy Member
Hoi
Ik en een kennis hebben destijds elk een acer 1604LC gekocht. In het begin zeer tevreden; zeer goede prestaties, snel etc. Bij het draaien van films begon de laptop van mijne maat uit te valle, en na een tijd ging hij al snel gaan uitvallen bij gewoon surfen. Die heeft em nu reeds 3x binnegedaan, 2x in Wallonië en 1x in Nederland, en nu is hij weer begonnen met uitvallen.
Met mijn acer, zelfde probleem! Hij valt ook uit bij te zware prestaties. Film en zelfs muziek maggek vergeten. Hij gaat gewoon overhitten en valt uit. De koeling maakt constant lawaai!
Heeft hier iemand dit ook voor of voorgehad? Kga alvast es mijn beklag doen bij de staff van acer. Maar of dit werkelijk iets zal uitmaken?
Alvast bedankt!!
Ik en een kennis hebben destijds elk een acer 1604LC gekocht. In het begin zeer tevreden; zeer goede prestaties, snel etc. Bij het draaien van films begon de laptop van mijne maat uit te valle, en na een tijd ging hij al snel gaan uitvallen bij gewoon surfen. Die heeft em nu reeds 3x binnegedaan, 2x in Wallonië en 1x in Nederland, en nu is hij weer begonnen met uitvallen.
Met mijn acer, zelfde probleem! Hij valt ook uit bij te zware prestaties. Film en zelfs muziek maggek vergeten. Hij gaat gewoon overhitten en valt uit. De koeling maakt constant lawaai!
Heeft hier iemand dit ook voor of voorgehad? Kga alvast es mijn beklag doen bij de staff van acer. Maar of dit werkelijk iets zal uitmaken?
Alvast bedankt!!
Kheb hem dan naar nederland opgestuurd. alsk em terugkreeg was em goe, toch langer dan ervoor en nu ist weer omzeep
ad: 