One-t|M@[hINe
Legacy Member
dees moedebord + men amd athlon 64 3200+ met ne aero coolermaster 7+(met elastiekjes op men 754 socket gehangen) zorgt voor 48 graden en loopt op 1.5 vcore dachtik
ik heb men fsb gewoon voor de lol ff 20 fsb omhoog gesmeten, dus tot 220 en da loopt nog op evenveel graden(34-41)
zit er nog meer in da moederbord + cpu? of zou da al ver op zen eind zitten?!
em loopt stabiel 3dm03 en aquamark en superpi...
nieuw sinds vandaag alle2
t ram is 1 x apacer 512ddr pc3200 + 1 x apacer 512ddr pc2700
en loopt nu op:
183.6 mhz(cpu-z) dus als men fsb op 220 sta he) => cpu/dram = cpu/12.0(cpu-z)
men ram staat nu op 333mhz in bios door die pc2700 dus..
ram timings nu(standaard i guess)= 2.5 4 4 7
en nog een vraag: heeft dees moederbord pci/agp lock?!
edit: ik heb men fsp eens van 220 direct naar 230 gegooid, met resultaat dat men scherm niet bootte. men vcore verhogen gaat niet helpen vermoed ik?!
men pci/agp ding staat op 66mhz vermoed ik. iemand enig idee?
ik heb men fsb gewoon voor de lol ff 20 fsb omhoog gesmeten, dus tot 220 en da loopt nog op evenveel graden(34-41)
zit er nog meer in da moederbord + cpu? of zou da al ver op zen eind zitten?!
em loopt stabiel 3dm03 en aquamark en superpi...
nieuw sinds vandaag alle2
t ram is 1 x apacer 512ddr pc3200 + 1 x apacer 512ddr pc2700
en loopt nu op:
183.6 mhz(cpu-z) dus als men fsb op 220 sta he) => cpu/dram = cpu/12.0(cpu-z)
men ram staat nu op 333mhz in bios door die pc2700 dus..
ram timings nu(standaard i guess)= 2.5 4 4 7
en nog een vraag: heeft dees moederbord pci/agp lock?!
edit: ik heb men fsp eens van 220 direct naar 230 gegooid, met resultaat dat men scherm niet bootte. men vcore verhogen gaat niet helpen vermoed ik?!
men pci/agp ding staat op 66mhz vermoed ik. iemand enig idee?
love da aparaatje
)
yooo!!
ad: (wanneeer ik normaal men windows laadbalk moet zien) ik kan dus nog wel in bios raken zonder cmos te resetten.