Een GT heeft pas zin als je de kaart later in een zwaarder systeem bouwt, of het bestaande systeem van een upgrade voorziet.
Anders is een Radeon 9600/9800(PRO) ook meer dan voldoende.
Ik zou niet te veel onkosten maken als de PC niet zwaarder wordt gemaakt (de basis).
Ook moet ik er bijvermelden, kaarten van tegenwoordig hebben een merk voeding nodig.
Minstens 350watt (enermax, tagan, termal take, antec.... (zolang je gene no-name/q-tec rommel steekt, zalman is ook niet echt goed (voltlijnen die niet echt idiaal zijn wat hier veel wordt gezegd over dit merk).