Archief - 9800pro artifacts!! need some help

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

billibone

Legacy Member
dus... in far cry ziek paar artifacts, maar niet echt storend. kwou het toch eens testen: in atitool krijg ik steeds artifacts en ik zou al naar 320 / 290 moeten gaan om geen artifacts te hebben!

koeling zou normaal goed moeten zijn aangezien ik die net bekeken heb.

iemand enig idee ?
kaartje is ongeveer anderhalf jaar oud.

thx

-[DTT]- Jumpy

Legacy Member
als ge chance hebt en 2jaar garantie hebt gekregen, binnen doen
anders nieuwe koeler kopen
die standaard koelerkes sucken imo

Tazz_

Legacy Member
billibone zei:
dus... in far cry ziek paar artifacts, maar niet echt storend. kwou het toch eens testen: in atitool krijg ik steeds artifacts en ik zou al naar 320 / 290 moeten gaan om geen artifacts te hebben!

koeling zou normaal goed moeten zijn aangezien ik die net bekeken heb.

iemand enig idee ?
kaartje is ongeveer anderhalf jaar oud.

thx
indien niet overclocked en koeler is ok dan is wsl uw ram van uw kaart naar de kloten, valt niets aan te doen, dus bestel maar een nieuw kaartje..

de mijne heeft het vorige week ook begeven na anderhalf jaar dienst, was ne sapphire atlantis 9800 pro en had maar 1 jaar garantie :angry:

dJeez

Legacy Member
Ik heb iets gelijkaardigs aan de hand gehad. Iets na het merken van de artifacts (tijdens spelen van Joint Ops) kreeg ik bijna steevast 't volgende te zien op desktop & tijdens gamen : klikkie. Niet echt werkbaar hé :p.

Gelukkig liep de garantie toen nog en heb 'k een andere kaart gekregen. Het was/is blijkbaar een frequent probleem bij de 1e generatie 9800 Pro's...

ghostblade

Legacy Member
wel mooi beeld dat jullie hebben he
ik had dat met mijn Geforce FX5600 (en ja kweet de Fx reeks is brol)
heb gewoon mijn mem. wat lager gezet (haddie artifacts alleen tijdens het spelen)
en dan heb ik ook eff m'n core omhoog geschroeft en nu heb ik er geen problemen mee

billibone

Legacy Member
ik heb nu geen probleem niet meer. heb andere drivers installed!
mijn koeling NOG eens opnieuw geinstaleerd. ik heb al geruime tijd een zalman kit op graka, want het probleem is da die r350 core te warm wordt en die stock koeling nie zwaar genoeg is.
draai nu vlotjes 410/360Mhz (wa nie echt super is).

ik denk dat ik van geluk mag spreken als ik die screens zie.


alvast neig merci voor den hulp :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan