Spyders
Legacy Member
Misschien interessant voor sommigen 
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=15424&highlight=radeon+9800+pro+flash
"Ik zou kunnen samenvatten:
1) Zorg ervoor dat je een R360 core hebt (kun je enkel checken door de koeler eraf te halen)
2) Betere koeling is meestal nodig. Dit is een GPU koeler zoals de Arctic VGA silencer of Zalman heatpipe e.a., maar ook Ramsinks (Ik gebruik deze: http://www.zalmanusa.com/usa/product/view.asp?idx=139&code=013)
3) Zoek uit wat voor geheugen je hebt om daarvoor de gepaste 9800XT bios te zoeken. Als je Hynix geheugen hebt kan ik je eventueel de juiste bios sturen die ik gebruikt heb.
Vóór het flashen kun je best eerst checken of uw kaart de XT snelheden (GPU:412, RAM:365) aankan door ze even te overclocken met ATITool of radlinker ofzo. Ik raad aan om dit pas te doen nadat je betere koeling hebt. Zonder koeling is dit bijna niet te halen, met betere koeling zijn deze snelheden makkelijk te halen. Deze snelheden kun je dan testen met 3dmark03, waar geen renderfouten (Artifacts) mogen te zien zijn (witte vlakken, verkeerde textures e.d.)
Het flashen zelf is niet zo moeilijk, de instructies kan ik nog sturen als je zover bent."
copyright: da forum

http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=15424&highlight=radeon+9800+pro+flash
"Ik zou kunnen samenvatten:
1) Zorg ervoor dat je een R360 core hebt (kun je enkel checken door de koeler eraf te halen)
2) Betere koeling is meestal nodig. Dit is een GPU koeler zoals de Arctic VGA silencer of Zalman heatpipe e.a., maar ook Ramsinks (Ik gebruik deze: http://www.zalmanusa.com/usa/product/view.asp?idx=139&code=013)
3) Zoek uit wat voor geheugen je hebt om daarvoor de gepaste 9800XT bios te zoeken. Als je Hynix geheugen hebt kan ik je eventueel de juiste bios sturen die ik gebruikt heb.
Vóór het flashen kun je best eerst checken of uw kaart de XT snelheden (GPU:412, RAM:365) aankan door ze even te overclocken met ATITool of radlinker ofzo. Ik raad aan om dit pas te doen nadat je betere koeling hebt. Zonder koeling is dit bijna niet te halen, met betere koeling zijn deze snelheden makkelijk te halen. Deze snelheden kun je dan testen met 3dmark03, waar geen renderfouten (Artifacts) mogen te zien zijn (witte vlakken, verkeerde textures e.d.)
Het flashen zelf is niet zo moeilijk, de instructies kan ik nog sturen als je zover bent."
copyright: da forum

