Archief - 9700pro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Firestyler

Legacy Member
ik vraag me af aan welke kaart je een 9700pro van Ait kunt gelijk stellen als ene van Nvidia
en een GF4 TI 4200 128 aan een van Ati

Fr@gsta

Legacy Member
9700pro komt overeen met de FX5900 reeks
Ti4200 zou ik vergelijken met een 9500pro

Snake

Legacy Member
Fr@gsta zei:
9700pro komt overeen met de FX5900 reeks
Ti4200 zou ik vergelijken met een 9500pro

een 9700 pro komt eerder overeen met een geforce 4 ti 4600

FoRCe

Legacy Member
idd, verschil tussen een standaard 9700pro en een 9800pro is niet groot, zeker beter dan een gf4

BoBo_Tnb

Legacy Member
9700pro komt idd overeen met ti4600(+- é)
maar ti4200 = +- 9600 non-pro
ti4200 haalt +-1800 in 3dmark 03 wnn 9500pro over 3000 gaat,dus==> ti4200=/=9500pro

FoRCe

Legacy Member
wa een zever allemaal, 9700pro is dx9, gf4 is dx8 ...

conclusie: 9700pro is beter dan welke gf4xx ook

Snake

Legacy Member
de 9700 pro was het antwoord op de geforce 4 ti 4600, het was de directe concurrent...

gravendelver

Legacy Member
In dx8 komt de 9700pro overeen met de ti4800 ongeveer
in dx9 is em natuurlijk pakken beter. Ik haal er standaard 5500 mee in 3dmark03.

Een ti4200 is in dx8 mss te vergelijken met een 9600non-pro maar zeker niet met een 9500pro, die kunt ge flashen naar een 9700 trouwens en nog wa oc'en tot een 9700pro (bij sommige zelfs met stockkoeling)

Fr@gsta

Legacy Member
ik weet niet zozeer of de 9700pro een rechtstreekse concurrent was van de Ti4600.
Ik heb hem van het prille begin (eind october 2002) en die kaart was toch een klasse apart toen ze. Ik herinner mij nog dat ATi met die kaart echt ne player op de graka markt is geworden.
Maar ge kunt eventueel gelijk hebben, ik laat het buiten kwestie.

blijft mij favo kaart aller tijden :love:

donkey_thong

Legacy Member
idd, ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag en want thans rond eind september 2002 dacht ik. Die r9700pro was toen het van het, en haalde tochwel betere benchmarks dan die 4800ti, maar het moet wel de concurrent geweest zijn, omdat nvidia toen nog geen andere kaarten uitgebracht heeft...

Exit

Legacy Member
donkey_thong zei:
idd, ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag en want thans rond eind september 2002 dacht ik.

:rofl: ge weet uw eigen verjaardag niet? ;)
:lol: just kiddin

Heidern

Legacy Member
iemand haalt in 3dmarks2001 24000 punten of meer met een 9700pro (ik denk cranox)

ik met mijn niet overgeklockte 6800GT haal 22000 en e sjiekke

dus ik denk dat een 9700pro zeker niet gelijk is aan een Ti4600,maar veel beter,want met die TI4600 haalde ik maar 14000 ongeveer in 3dmarks2001


hij heeft vast wel die kaart overgeklocked, maar dan nog...

Slayerbe

Legacy Member
Heidern zei:
iemand haalt in 3dmarks2001 24000 punten of meer met een 9700pro (ik denk cranox)

ik met mijn niet overgeklockte 6800GT haal 22000 en e sjiekke

dus ik denk dat een 9700pro zeker niet gelijk is aan een Ti4600,maar veel beter,want met die TI4600 haalde ik maar 14000 ongeveer in 3dmarks2001


hij heeft vast wel die kaart overgeklocked, maar dan nog...
das dan al wel extreem ze
ik haalde 18101 3dmarks01 met mijn r9700pro (sinds gistere verkocht kmis em nu al :sad: ) en die was ook tamelijk overclockt

dus iet van een 16000 of 17000 standaard me ne deftige processor moet wel mogelijk zijn ma ni overdrijven hé :p

Fr@gsta

Legacy Member
Cranox heeft idd een zeer goei resultaten behaalt met zijn 9700pro.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan