Archief - 9700 overkocken lukt niet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alexis

Legacy Member
ik wil mijn hercules 9700 pro overklokken. maar telkens ik via rage 3D of via een ander programma mijn kaart een paar mhz ofzo hoger zet dan spring hij altijd terug op default settings ze blijven dus niet staan. hoe los ik dit op ?

plz help

grtz

Mich

Legacy Member
bij rivatuner moet ge dan nog aanvinken: apply overclocking at windows startup'. zoek is bij instellingen van uw proggies, daar zal da wel ergens bij staan.

Alexis

Legacy Member
ja tis gelukt via ati-tool maar ik heb maar 47 punten meer in aquamark 3 met alles 10 mhz te klocken :(.

donkey_thong

Legacy Member
en met 3dmark'03/'05?
met aquamark had ik ook ni echt veel erbij. Maar met 3dmark'03 haddek 500punten terbij :s.

vinteg

Legacy Member
D loves gene zei:
ja tis gelukt via ati-tool maar ik heb maar 47 punten meer in aquamark 3 met alles 10 mhz te klocken :(.
euh 10MHz kunde dan ook geen wonderclock noemen he :D
en als ge uw oc wil teste neemt ge best 3dmark 2003

Davion

Legacy Member
vinteg zei:
euh 10MHz kunde dan ook geen wonderclock noemen he :D
en als ge uw oc wil teste neemt ge best 3dmark 2003

Das een feit...

Ge had beter ne 9700PRO van het merk 'Second Vinny' gekocht :D

Die overclocken zalliig :D

:rofl::rofl:

j/k

Fr@gsta

Legacy Member
overkocken is een kunst op zich ^^

ontopic: bij elke windows reboot kunde atitool de kloksnelheden laten aanpassen. dikke typo :doh:

lounge

Legacy Member
ik heb ook een 9700 pro van club 3d en ik heb geen problemen om ze te oc'en met ati tool. stock staat ze op 324/310(core/mem). en ik heb hem stabiel 380/320.
volgens ati tool kan mijn core to boven 400 gaan(zonder artifa) maar ik betrouw het gelijk niet.
het geheugen is wel wat moeilijker volgens ati gaat het mem tot 320 en dan komen er artifa. dan begint hij terug te clocken tot dat ze weg zij en aan 300 zijn ze nog niet weg, en das onder de stock waarden.
tis een rare kaart ze soms op stock waarden speel ik een ganse week,maand,.. halo,doom3,pailnkiller zonder artifa (wat normaal is op stock waarden). en heel soms heb ik dan eens een artifa voor een paar min en dan zijn ze weer weg. en met artifa bedoel ik dat het meestal zo van die dingen zijn die gelijk zijn uitgerokken. gelijk een paalke dat inees oneiding hoog is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan