lloerdy
Legacy Member
ik heb overlaatst 2 spindles van 25 EMTEC dvd's gekocht (in de makro nabij brussel)
die schijfjes zijn 8x +R, maar ik kan ze enkel schrijven op 2,4x (de laagste schrijfsnelheid van mijn writer)
mijn writer is een NEC 3500A (met laatste firmware), maar met andere schijfjes heb ik dit probleem niet dus daar ligt het niet aan.
iemand raadde me aan van de "mediacode" van die schijfjes te bekijken via nero cd-speed en dan zien of er geen firmware zou zijn die die schijfjes sneller zou kunnen schrijven. (aangezien via die code een schrijver die schijfjes hoort te herkennen)
raar genoeg blijkt dat die schijfjes geen mediacode hebben:
http://users.pandora.be/championgym/emtec/code.jpg
uhm wat betekent dat eigenlijk?
als de schijfjes defect zijn neem'k contact op met de makro en doe'k ze terug, maar 'k wil graag zekerheid hebben :/
'k heb al gemailed met emtec's support zelf, maar daar heb'k nog altijd geen sluitend antwoord van gekregen :/
die schijfjes zijn 8x +R, maar ik kan ze enkel schrijven op 2,4x (de laagste schrijfsnelheid van mijn writer)
mijn writer is een NEC 3500A (met laatste firmware), maar met andere schijfjes heb ik dit probleem niet dus daar ligt het niet aan.
iemand raadde me aan van de "mediacode" van die schijfjes te bekijken via nero cd-speed en dan zien of er geen firmware zou zijn die die schijfjes sneller zou kunnen schrijven. (aangezien via die code een schrijver die schijfjes hoort te herkennen)
raar genoeg blijkt dat die schijfjes geen mediacode hebben:
http://users.pandora.be/championgym/emtec/code.jpg
uhm wat betekent dat eigenlijk?

als de schijfjes defect zijn neem'k contact op met de makro en doe'k ze terug, maar 'k wil graag zekerheid hebben :/
'k heb al gemailed met emtec's support zelf, maar daar heb'k nog altijd geen sluitend antwoord van gekregen :/
uhm ik zou die firmware wel willen installeren, maar eerst zou'k toch wel zeker willen zijn dat ik die er achteraf ook af zou kunnen verwijderen moest het nodig zijn 