Twinturbo
Legacy Member
Heb 2 weken geleden een 7800GS gekocht voor mijn Powermac G5.
Link
Logischer wijze is het dan een ook een PC versie die geflasht is aangezien er nooit mac versies zijn uitgegeven. website zegt duidelijk dat hij werkt met mac G4/G5. Na een week in discussie met de verkoopster omdat de Y power splitter die er normaal moest bij zijn (wat ook noodzakelijk is) er niet bij was, ben ik er zelf toch vandaag één gaan kopen.
Na installatie van de kaart krijg ik nu gewoonn geen beeld. Alles is goed aangesloten en de kaart krijgt stroom (blauw lichtje en koeler draait). De standaard FX5200 kaart er terug ingezet en kreeg weer beeld.
Heb een vermoeden dat de kaart gewoon niet geflasht is met een mac rom.
Iemand een idee?
Link
Logischer wijze is het dan een ook een PC versie die geflasht is aangezien er nooit mac versies zijn uitgegeven. website zegt duidelijk dat hij werkt met mac G4/G5. Na een week in discussie met de verkoopster omdat de Y power splitter die er normaal moest bij zijn (wat ook noodzakelijk is) er niet bij was, ben ik er zelf toch vandaag één gaan kopen.
Na installatie van de kaart krijg ik nu gewoonn geen beeld. Alles is goed aangesloten en de kaart krijgt stroom (blauw lichtje en koeler draait). De standaard FX5200 kaart er terug ingezet en kreeg weer beeld.
Heb een vermoeden dat de kaart gewoon niet geflasht is met een mac rom.
Iemand een idee?
In windows pc steken & flashen naar ne mac rom, als ge ene kunt vinden.. FX5200 vd mac allis in ne gewone pc geprobeerd? En probeer dieje 7800GS ook is in ne gewone pc. (vriend ofzo