thunderhawk
Legacy Member
Weet er iemand in belgiê nog ne winkel waar de 6800LE te koop is (buiten by forcom want kheb mailke gestuurd en kreeg dit terug :
Momenteel niet in stock, moeilijk te zeggen wanneer deze terug worden aangeleverd.
MVG
Alain
Liefst eene die ze binnen hebben of ni lang duurt voor het weer in stock komt.
MVG
Momenteel niet in stock, moeilijk te zeggen wanneer deze terug worden aangeleverd.
MVG
Alain
Liefst eene die ze binnen hebben of ni lang duurt voor het weer in stock komt.
MVG

Ik post hier binnekort myn screens want het is idd ongeloofwaardig.


ja kdenket ook ja , daarom dak zo'n " hoge score" haal. en onmogelijk? ge ziet het tog? Komt over een week of 3 is af op de lan dan ziet get ook.
, waar hebt gij hem gehaald?